fredag 17 maj 2013

Viktigt meddelande: Till alla mina potentiella friare.

Till alla mina potentiella friare: 


Vill bara meddela att min housewife-training snart är komplett. Idag har jag nämligen manglat! Säg hur många 20(nånting)åringar som kan säga de, HA! 

Nej men seriöst, är det nån som har manglat sedan 80-talet? Nåja, de var inte så svårt iallafall. Fanns ju bruksanvisningar som var skriva nångång strax efter andra världskriget. Övervägde att youtuba fram hur man skulle göra, men höll mig till de skriftliga anvisningarna. Alla fingrar har jag fortfarande även kvar.


Sen har jag kört lite "home-styling". Köpte ju så otroligt fina lakan på Ikea! Passar så bra ihop med min matta och blombuketten.

Ser ni? Vad underbart vackert.. Då var det ju hemskt synd att jag 
har ett sängöverkast, vill ju visa upp hur fint jag matchar....

Så löste det lite snyggt:





Jääklar bara, jag borde få pris från Simon and Thomas interior design ;)




Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar