onsdag 15 maj 2013

Andra dagen!

Hej!

Som kanske märktes så orkade jag inte blogga mera igår... Kan berätta att min klocka ringer 04.40 på morgonen så det är nog därför jag är så trött, inte direkt van att stiga upp den tiden! Men jag vänjer mig säkert!

Idag var andra dagen på jobbet. Kändes mycket bättre än gårdagen. Igår var allt en enda stor sörja i mitt huvud. Mina kollegor sa också att det var en väldigt stressig och rörig dag så det kanske inte bara var jag :P

Men som sagt, idag kändes det bättre. Jag är dock fundersam till hur jag skall lära mig alla dataprogram de använder i Sverige. Det är vårdjournalsprogram, etikettprogram, kommunprogram, medicinprogram osv..... Jisses ja, nå det får väl ta sin tid bara :)

Nu tänker jag lägg mig i badkaret tror jag. Sen blir det lite Gossip Girl innan det är sängdags! Imorgon kör jag mitt första kvällspass så det ska bli intressant. Och framförallt SKÖNT med lite sovmorgon, även om jag tänker stiga upp runt 07 tror jag. Men de är ju banne mig sovmorgon om jag annars stiger upp 04.40!

BTW, så vet jag att ni e göööööör sugna på bilder! Meeen som vanligt har jag glömt sladden till kameran. Haha, gjorde samma i Eskilstuna då jag var där på praktik ;)
Tänkte ta lite bilder med paddan och ladda upp så får ni se hur jag bor och sånt. Det är ganska tomt här i lägenheten, men så är det väl alltid när man är nyinflyttad :D

Hörrni, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar