torsdag 16 maj 2013

Paddbilder = fulbilder

Chaa

Vet ni hur svårt det är att få någorlunda bilder med en padda? Skitsvårt kan jag säga. Den förstorar ju upp så mycket om ni förstår vad jag menar?

Tog lite bilder som jag tänkte lägga upp. Tänker ta flera med mobilen, för över dom till datorn och lägg upp dom där via. Men de blir imorn! Då är jag nämligen ledig :). Har ju som sagt kväll idag så börjar 13.30. Så måste fara från stan typ 12.30 (jag tycker om att vara i god tid) och dessutom har vi ju "flextid" så fast jag kommer 30 min tidigt och stämplar in mig så börjar arbetstiden räknas från då om jag förstått rätt. Förstår ni? Haha!

Hmm nu kommer alla bilder på rad om jag förstått de rätt. Så förklarar lite först!

Bild 1,2 mitt underbara sovrum :)
Bild 3 världens skönaste matta (Ikea) och ett perfekt sängbord (Ikea, som jag skruvade ihop själv och faktiskt bara fick två skruvar över)

Bild 4. Hall. Ska nog inte ha skrivaren där men den står där sålänge nu iallafall :)

Bild 5. Soffan

Bild 6,7 köket.


Som sagt, ska försöka ge er bättre bilder och översikt hur jag bor :)

Hejhej













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar