måndag 27 maj 2013

Jag vet...

... att jag är sämst på att blogga! Haha! Men när man aldrig känner att man har lust/tid/ork/motivation så blir det lite glest mellan inläggen ;)

Tänkte bara titta in och säga att allt är perfa här i Göteborg! Firar faktiskt tre veckor idag. Snacka om att tiden går fort! Har 4 dagar kvar av min bredvidgång på jobbet.. *gulp*, sen ska jag alltså klara mig själv! Kommer bli spännande! Blir långa, intensiva dagar här. Har jag morgonpass så ser min dag ut såhär ungefär:

05.00 - Klockan ringer
05.30 - Dags att traska till bussen...
05.50 - Bussen går från Göteborg
06.20 (ca.) - Bussen framme.
06.45 - Börjar jobba. (Har smart, "flextid" så när jag kommer för tidigt på jobb får jag räkna det till goda. Förutsatt att man börjar jobba då såklart...)

06.45-15.45 - Sliter arslet av mig. (typ, hoppas de blir lättare när man kommer in i jobbet mera...)

16.10 - typ, tar första bästa buss tillbaka till Göteborg
17.00 - Hemma innanför dörren.

Seeen kommer ju allt de där man ska göra. Matlagning, handla, städa, träna osv. Som det har varit nu så har jag ju inte orkat göra nånting typ efter jobbet.

21-22 nått försöker jag satsa på att kryp i säng om jag har morgonpass dagen efter. Somnar oftast ganska omgående :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar