onsdag 3 april 2013

Shoppat möbler!

Hejsan!

Igår.. inatt? idag? nej igår. Blir så förvirrad av nattjobb. IGÅR var jag och shoppade möbler! Blev väl en soffa, en säng med gavel (heter de så?), TV-bänk och eventuellt ett matbord..




Snygg säng med lite "rustik" gavel med fårskinn o grejjer.. Kändes dock lite stenålder för min smak :)






Stod även och kluma på denna.. Hähä, tankar som "Man spendarar en tredjedel av sitt liv i sängen" och sådant "köp mig" dravel spred sig i hjärnan men de blev inte denna utan..... :







Den här! Underbar, svart, snygg stilren, STOR!!!!





Stod och bet mig i läppen länge innan jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag INTE kan ha en rosa soffa...... eller?!. Nej de blev en svart. Inte alls den här, tog tydligen ingen bild på den det blev..






Blir eventuellt den här sötingen till matbod <3 IIIIIAAH AMMA GAAAADD typ.



Prylshoppingen får vänta.... men åååh :)






Tänker förbanna ha turkost i mitt badrum, bara för att JAG KAN *hinthint exet*







Fanns även underbara tavlor! Tyvärr så var det jag och Eurosko Ålands butikschef som stod och drog i dom. Hon vann. Kan va för att hon drog "I gave birth to you!!" kortet. Can´t argue with that, liksom...






Måste ju ha vinglas när Annina kommer och hälsar på! :)




De va de för nu :)

2 kommentarer:

  1. Yup man tar va som e mest lämpligt :)

    SvaraRadera
  2. i vilken butik har du hittat så där fina inredningsgrejer? du har alltså tänkt ha sängkompis med så där stooor säng :) Mia

    SvaraRadera