tisdag 2 april 2013

Så mycket att tänka på...

Hej..

Ja, det känns som det är så mycket som måste göras innan flytten. Även fast jag inte ha jobbat på en månad så ha jag inte hunnit med nått ;) haha! Nä men jag har ju faktiskt varit bortrest... och sen ha jag hoppat in lite också!

Men iallafall, måste ju skaffa svensk bank, nytt telefonabonnemang, teckna elavtal, hemförsäkring, skriv ur mig ur fucking TEHY, skriv in mig i ett SVENSKT fack.
Ja, och sen ska det ju packas, skaffas möbler, planeras flyttlass 1 (allt får inte plats på samma gång). PUUH kommer ju gå in i väggen innan allt är klart...Och sen har man säkert glömt tusen saker ändå! Nåja.

Only the dead fish follow the stream, eller någgi


2 kommentarer:

  1. Du borde kunna ha Hemöms junior som hemförsäkring även efter flytten (gissar att du har det nu?). Vi har hemöms och det var i alla fall den mest förmånliga hemförsäkringen när vi flyttade hit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Julia! Tror man måste studera för att få ha hemöms junior i Sverige...

      Radera